Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/mtsbgcom/public_html/wp-content/plugins/motopress-content-editor/includes/ce/Shortcode.php on line 927
email-archive

e-mail Archive as a Service

e-mail-archive

Знаете ли, че средно 70% от документо-оборота на съвременните компании се изразява в електронна поща. Това е едно от най-важните средства за глобална комуникация. Всеки ден ние се изправяме пред непрекъснато нарастващ обем фирмена кореспонденция, а информацията, изпратена по електронната поща, обикновено не се съхранява никъде другаде, а просто остава в пощенските кутии на потребителите. Това определено е грешна практика! А вие съхранявате ли цялата си конвенционална кореспонденция във визическата пощенска кутия на вашия дом?

В допълнение, компаниите по целия свят са изправени пред все по-голям брой правила за работа и съхранение на електронната поща – European GDPR (General Data Protection Regulation), eDiscovery и друго законодателство, което те трябва да спазват. Много управляващи директори на малки и средни компании си задават въпроса как могат да посрещнат тези предизвикателства с помощта на архивирането на имейли и какво точно трябва да бъдe архивирани. Но какво всъщност означава терминът “архивиране на имейли” и какви предимства предлагате за вас?

Управление на електронна поща – предизвикателства.

Само за 2017 година общия брой електронни писма е около 269 ​​милиарда, а за 2018 се очаква цифрата да се увеличи с 35%. Не е изненадващо, че комуникацията по имейл сега се предпочита пред други средства за комуникация, като например поща или факс. Безпроблемното функциониране на обмена на електронни данни стана необходимо за много компании. Голяма част от информацията се изпраща по целия свят всеки ден. Това включва фактури, договори и друга свързана с бизнеса информация. Всеки потребител на имейли, например служител в компания, отговаря за съдържанието и обработката на данните. Съответно, архивирането на имейли може системно да ви помогне да обработвате и изпращате имейли. Имейлите могат да се съхраняват в дългосрочен план, като се използва архивиране на имейли. Архивирането на имейлите служи главно за целите на документацията и предотвратява загубата на данни. По този начин имейлите се съхраняват сигурно и съдържанието им остава непроменено. Имейлите могат да бъдат възстановени, ако е необходимо, така че важното съдържание да не бъде загубено. Важен принцип, който трябва да отбележим, е, че основната цел на архивирането е данните да бъдат извлечени и предоставени за по-дълъг период от време. Архивирането на електронната поща също трябва да бъде важен компонент на стратегията за ИТ сигурност.

Данните във фирмата непрекъснато растат. Освен данните във вашите сървъри, не трябва да забравяме корпоративната електронна поща. По последни статистичеки проучвания е установено, че 65% от жизненоважната информация на вашия бизнес е във вид на е-поща, и за съжаление това често се пропуска в бекъп плановете на някои компании.
Защо се случва така?
Е-мейл архивирането има друга цел от бекъпа и изисква различен подход. Бекъп на е-мейл сървъра е обичайна практика и целта му е да се възстанови работоспособността на мейл услугата в случай на инцидент. ИТ отдела може да възстанови изтрити е-мейли от преди няколко дни, но това не осигурява дългосрочно реално архивиране на данните.
Защо архив? В много случаи има регулаторни изисквания за съхранение на този тип данни минимум 2,3 или 5 години.
От друга страна, съществуват квоти – ограничения на размера на пощенската кутия в мейл сървъра и небходимостта от автоматично архивиране и почистване на кутиите и най-важното – мейл архива да е постоянно достъпен и лесен за използване директно от потребителите без нужда от квалифициран ИТ персонал.
ITStaff’s Cloud E-mail Archive as a Service разширява портфолиото на услугата Backup as a Service , като се фокусира на конкретни нужди за архиваране на електронна поща. Услугата е базирана на решение на един от световните лидери в тази сфера за малък и среден бизнес – MailStore SPE, признат и използван от повече от 35,000 организации в повече от 100 страни.

Предимства за вашата компания

– Правни гаранции при регулаторни изисквания за съхранение на електронна поща и данните в нея.
– Изключително бързо търсене чрез оптимизирани филтри
– Цялостна защита от загуба на данни
– Редуцира натоварването на е-мейл сървъра
– Редуцира дисково пространство до 70%
– Опростява процеса на архивиране и възстановяване директно от потребителите
– Независимост от тромавите локални PST файлове
– Решава проблема с квотите на пощенските кутии.

Подържани системи

На практика се подържат всички е-mail решения базирани на стандартизирани мейл протоколи – SMTP/IMAP/POP3.

– Exchange Server 2003, 2007, 2010, 2013 and 2016
– Microsoft Office 365
– Google Apps
– Всички IMAP / POP3 съвместими мейл сървъри
– MDaemon, IceWarp and Kerio Connect
– Архив на отделни PST, EML и други известни файлови формати
– Интеграция с Microsoft Outlook – чрез инсталация на допълнителен plug-in вие получавате директен дотъп до архива на вашата пощенска кутия от MS Outlook клиента.
– Windows базиран софтуерен „дебел“клиент
– WEB базиран клиент – платформено независим достъп през мобилни устройства.

 

 

70%

от документо-оборота на съвременните компании се изразява в електронна поща