Абонаментно ИТ обслужване

IT-support

Информационно обслужване на абонаментен принцип осигурява на нашите клиенти комфорт и възможност да се концентрират върху основния си бизнес, сигурни че за техните информационни технологии се грижат професионалисти . IT Staff поема ролята на изнесен ИТ отдел, който може да гарантира предоставяне на качествени, широкоспекърни ИТ услуги, основаващи се на синергията и опита на своите специалисти с различен ИТ фокус. Това в много случаи е непостижима задача за компании с малък или среден мащаб, и е свързано с компромиси като се разчита на компетенциите и способностите на един единствен системен администратор.

Професионалния опит на ITStaff показва, че за постигане на качествени управляеми ИТ услуги трябва да има задълбочен поглед върху спецификите и конкретните бизнес нужди на нашите клиенти.

Ето защо ITStaff предлага безплатен първоначален одит на вашата ИТ инфраструктура за професионално определяне на ИТ профила на вашия бизнес. По този начин бихме могли да представим най-оптимално техническо решение , така че вашата ИТ среда да работи в синхрон с очакванията на вашия бизнес на разумна цена.

Абонаментната ИТ поддръжка е с предварително договорени условия за време на реакция, дистанционно или на място отстраняване на проблема, регулярна хардуерна и софтуерна поддръжка, включително и в извънработно време при инциденти с висок приоритет. Гарантирано време на отговор базирано на SLA и проактивен мониторинг на подържаните системи.

В случай на проблем нашия HelpDesk отдел може да отреагира на ваше телефонно обаждане, е-майл или чрез онлайн базирана тикет система. При нужда от по-висока техническа експертиза, проблема се ескалира към Level2/Level3 специалисти в рамките на регламентирания SLA